Legyenek nyilvánosak a játékos fizetések?

körülbelül 1 éve
Zsolti

Noah Whinston az Immortals ügyvezetője szerint a játékosok fizetését mindenki számára elérhetővé, átláthatóvá kéne tenni. Midez egy twitter beszélgetésből derült ki amit az alábbi játékos fizetésekről szóló Gamespot videó indított be:

Az Imortals – korábban Team-8 – sok hardware gyártóval és technológia céggel a hátterében, az egyik legkomolyabb League of Legends csapatnak számít októberi létrejötte óta. Novemberben kerültek igazán fókuszba, amikor sikerült leigazolniuk a korábban Fnatic színeiben EU LCS-ben játszó Huni-t és Reignover-t. Bár Whinston bizton állította, hogy nem az Immortals ajánlotta a két volt Fnatic játékosnak a legmagasabb fizetést, a közösség ezt más csapatok is kétkedve fogadták ezt.

 

Ezért is pontosította később egy reddit postban álláspontját mely szerint:

„Azt gondolom vitán felül áll, hogy a játékos fizetések publikusak kell legyenek. Mivel nincsenek játékos ügynökök, és nincs a játékosoknak más érdekvédelmi szervezetük sem, így hátrányban vannak a csapat tulajdonosokkal szemben minden fizetési tárgyaláson. Egy ilyen hivatalos adatbázis segítene kiegyenlíteni a feltételeket. Ugyanakor hiszem, hogy csak a nyilvános fizetések nem oldják meg a problémát, szükség van a játékosok megfelelő képviseletére is.
Mégis honnan kéne tudnia egy LCS profinak, hogy mi a realitás amikor nyeremények megosztásáról van szó a szerződés adott pontjában közte és a szervezet között, vagy hogy ő maga mint név mennyit ér, amikor kapcsolt termékértékesítésről van szó (póló, bögre), és így milyen százalékot kéne elfogadnia a nyereségosztozás kapcsán.
A játékos foglalkozzon a játékkal, ne azzal, hogy ha X csapat helyett Y-hoz csatlakozik, az miként befolyásolja a streamje nézettségét, a fizetés tehát csak az első lépés lenne ezen az úton. Ez pedig egy hosszú út, sok változással, de ezek az igények nem jöhetnek csak és kizárólag a csapat tulajdonosoktól, ezeket a RIOT-nak kéne indukálnia.”

Hozzászólások

Nincsennek hozzászólások!

Hozzászólás írása

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!